Heja skolan! En blogg på skolans sida

En blogg på skolans sida. 23 november, 2013. 6 Nv1 och jag hjälptes åt att komma fram till hur vi ska vara schysta på nätet. Tiden sprang iväg och jag hann ungefär hälften av planeringen. Så roligt och intressant var det att lyssna och diskutera med klassen. Jag trivs i skolan. 23 november, 2013. Lärarna i åk 6 bad eleverna tala om hur de trivs i skolan just nu, det här var ett av svaren. Karins blogg om läsning. 8 november, 2013. Ville bara påminna så att ni inte missar något! Ett filter i huvudet.

OVERVIEW

The site hejaskolan.se presently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have traversed zero pages within the web page hejaskolan.se and found two websites interfacing with hejaskolan.se.

HEJASKOLAN.SE TRAFFIC

The site hejaskolan.se is seeing variant amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for hejaskolan.se

Traffic ranking (by month) for hejaskolan.se

Traffic ranking by day of the week for hejaskolan.se

Mikael skriver om programmering, systemadministration och mycket annat!

Klockan är mycket, jag är nästan sen. Telefonen vibrerar, det är säkert kompisen som chattar med mig och undrar var jag är. Springer in i klassrummet, precis i tid! Några sekunder senare så skulle dörren automatiskt blivit låst. Jag sätter mig på min plat.

WHAT DOES HEJASKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hejaskolan.se Mobile Screenshot of hejaskolan.se Tablet Screenshot of hejaskolan.se

HEJASKOLAN.SE SERVER

We diagnosed that a lone root page on hejaskolan.se took one thousand one hundred and thirty-two milliseconds to stream. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider hejaskolan.se not secure.
195.67.27.242

WEBSITE ICON

SERVER SOFTWARE

We discovered that this domain is operating the Apache/2.2.22 (Ubuntu) operating system.

Heja skolan! En blogg på skolans sida

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site had the following in the site, "6 Nv1 och jag hjälptes åt att komma fram till hur vi ska vara schysta på nätet." I noticed that the web page stated " Tiden sprang iväg och jag hann ungefär hälften av planeringen." They also stated " Så roligt och intressant var det att lyssna och diskutera med klassen. Lärarna i åk 6 bad eleverna tala om hur de trivs i skolan just nu, det här var ett av svaren. Ville bara påminna så att ni inte missar något! Ett filter i huvudet."

ANALYZE MORE WEB PAGES

HEPSİCİ OLMAK BİR AYRICALIKTIR ! EZGİ AND ŞEYMA KANKALAR - hepsiciseymaezgi - Blogcu.com

bi sitesi varr bu site kapanmayacak. Var mısın yok musun oyunu! Var mısın Yok musunTam Ekran OYNA Pencerede OYNA 2. Üye blogların içeriğinden blog yazarları sorumludur.

siteme hoşgeldiniz mutlaka yorum yazın - hepsigrubu54 - Blogcu.com

Slm arkadaşlar size diğer sitemi de vermek istedim www. Arkadaşlar radyo 2 tane yüklendi bunun için radyonun birini durudurup dinleyiniz. Mrb arkadaşlar ben bu blogun sahibi Ayşegül. Daha ilk blogum olduğu için pek bişey yok. Hepsi Grubunun Gerçek Msn Adresi. com bu msn hepsi grubunun gerçek msnsi ve başka msn leri yokmuş. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümde ortaöğretim ve.

hulyaesenincesu - hulyaesenincesu - Blogcu.com

Üye blogların içeriğinden blog yazarları sorumludur.

Blog de j-o-s-e-p-h-du-13015 - blog de rossé - Skyrock.com

Les n 1 sont Rap and RnB. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.